Мій сайт
Меню сайту
Категорії розділу
Виховна робота [9]
Методична скарбничка [10]
Плани роботи школи [28]
Бібліотека [5]
План роботи на тиждень [0]
Нова Українська Школа [3]
Навчальні досягнення [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Начальні досягнення учнів 1-3 класів

Навчальні досягнення учнів 1 класу

 

Протягом  навчання, виробили найважливіші уміння і навички загально-навчального характеру. Це такі організаційні та мовленнєві уміння і навички:

  • Зосереджено слухають вчителя і однокласників

  • Відповідають на запитання педагога

  • Вчасно й правильно виконують його розпорядження й правила

  • Дотримуються правильної постави за партою під час письма.

  • Вміють вибирати навчальне приладдя до уроку, тримаючи правильно ручку, олівець, зошит під час письма

  • Дотримуються єдиних вимог до оформлення письмових завдань.

Джерелом збагачення словникового запасу в учнів на цьому етапі є:

  1. Навколишня дійсність

  2. Ілюстрації букваря

Також у  учнів сформовані початкові вміння здійснювати різні види мовного аналізу:

  1. Виділяти речення з мовного потоку

  2. Аналізувати їх за кількістю слів

  3. Будувати графічні моделі речень

  4. Виділяти з речень окремі слова, ділити їх на склади, визначити ненаголошений і наголошений склад, встановлювати послідовність звуків у словах і на цій основі будувати графічні моделі слів

  5. Навчитися аналізувати речення, які скл.з 1-2-3 слів.

Володіють формою мовного аналізу -  поділ слів на склади і визначення наголошеного складу.

У 2-х і 3-х складових словах розставляють наголос. Від складового аналізу здійснюють перехід до звукового. Для позначення голосних, твердих і м’яких приголосних використовують умовні символи. Будують звукові моделі з усним аналізом слів.

Учні оволоділи такими знаннями і навичками:

  1. Правильно вимовляють всі звуки мови.
  2. Розрізняють на слух голосні, приголосні, тверді, м’які, правильно їх вимовляють без призвуків приголосних
  3. Утворюють злиття будь-якого твердого чи м’якого приголосного з голосним
  4. Ділять слова на склади, визначають наголошений склад
  5. Називають послідовно в слові звуки, за допомогою фішок будують звуко-складові схеми слів.
  6.  Запам'ятали, що таке крива лінія, коса, як виглядають куб, ромб, циліндр, промінь.
  7. Знають  способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням;
  8. Знають на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10;
  9. Розуміють поняття «числовий вираз»;
  10. Розуміють і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти,
  11. Виділяють умову і запитання;
  12. Розуміють зміст відношень: більше на, менше на;
  13. Розуміють зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося?

 

Навчальні досягнення учнів 3 класу

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Учні вміють:

  • виразно читати напам’ять вірші, прозові уривки;
  • правильно будувати діалог, з дотриманням етичних норм мовлення, культури спілкування, вживанням правильних форм звертання;
  • усно переказувати текст (докладно  і вибірково);
  • висловлювати власну думку про предмети, явища, події та своє савлення до цього.
  • письмово самостійно впорядкувати  деформований текст;
  • вміти оцінити свою роботу, знайти помилки та виправити їх.
  • вміти пояснити значення мови для людини
  • розпізнавати на слух і на письмі розповідні, питальні та спонукальні речення, впізнавати окличні та неокличні, вміти їх побудувати;
  • вміти утворювати нові слова за допомогою префіксів та суфіксів;
  • дотримуватися правил правопису слів з апострофом;
  • розрізняти слова за частинами мови ( іменник, прикметник, дієслово, прийменник)
  • знати і відтворювати усно український алфавіт;
  • дотримуватися правил переносу слів з одного рядка в інший;
  • дотримуватися правил вживання розділових знаків в кінці речень;
  • списувати текст з підручника з дотриманням правил правопису та каліграфії;
  • записувати під диктування текст, складений зі слів, що пишуться за фонетичним принципом, за правилами вивченими у 1-3 класах;
  • дотримуватися гігієнічних та технічних правил письма, та культури оформлення письмових робіт;

МАТЕМАТИКА

Учні вміють:

  • утворювати, записувати, порівнювати числа в межах 1000;
  • розуміти сутність арифметичних дій (додавання, віднімання, множення і ділення)
  • виконувати різницеве та кратне порівняння чисел
  • розрізняти одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа
  • виконувати арифметичні дії на основі нумерації
  • володіти навичками усного додавання та віднімання круглих трицифрових чисел;
  • застосовувати алгоритм письмового додавання та віднімання чисел, перевіряє правильність їх виконання
  • розуміти сутність переставного та сполучного законів множення, застосовувати їх в процесі виконання завдань
  • володіти обчислювальними навичками позатабличного множення і ділення
  • знати формули знаходження периметра квадрата і прямокутника, застосовувати їх під час практичних завдань
  • записувати і читати числові вирази, знаходити значення числових виразів з дужками та без них
  • знаходит значення виразів зі змінною, при заданих значеннях змінної
  • розуміти сутність поняття “рівняння”, “розв’язок рівняння”, розв’язувати прості рівняння
  • розрізняти числові нерівності та нерівності зі змінною

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ  

Учні вміють:

  • визначати жанр прочианого твору: казка, вірш, оповідання, байка, п’єса
  • розрізняти фольклорні і авторські твори за емоційним забарвленням;
  • знати і вміти пояснити значення книжки в житті людини
  • читати вголос правильно, свідомо, виразно цілими словами або групами слів
  • читати мовчки: очима свідомо (без артикулювання)
  • обирати темп читання, прийнятний для розуміння прочитаного
  • визначати тему та основну думку твору
  • визначати структуру епічного твору (зачин, основна частина, кінцівка)
  • знаходити потрібний епізод у творі за завданням вчителя
  • співставляти  ілюстрацію до твору з відповідним епізодом
  • знаходити  у тексті художні описи природи, зовнішності людини, інших живих істот
  • знаходити у тексті діалог, називати його учасників, читати в особах
  • визначати головного  і другорядного персонажів
  • пояснювати, який вчинок є позитивним, а який негативним
  • знати авторів, виучуваних творів, розповідати епізоди з їхнього життя та діяльності
  • виділяти в художньому тексті та у своєму мовленні яскраві образні вислови, епітети, порівняння, метафори (без термінів),
  • розрізняти прислів’я і приказки  з-поміж  інших літературних жанрів, знає напам’ять 5-6 прислів’їв
  • називати основні ознаки вірша: наявність рими, ритму, мелодики, створює словесні малюнки за змістом вірша
  • розповідати про  власні почуття, які викликав вірш під час читання чи слухання
  • читати напам’ять 5 віршів

ПРИРОДОЗНАВСТВО

​​​​​​​Учні вміють:

  • наводити приклади живої і неживої природи та предметів, створених людиною
  • мати уявлення про розподіл води на землі, називати три стани води, розуміти значення води для життя на Землі, дотримуватися правил економного використання води в побуті
  • мати уявлення про  склад і властивості повітря, джерела забруднення, охорону, застосовує їх на практиці
  • мати уявлення про гірські породи та корисні копалини, наводити приклади твердих, рідких і газоподібних корисних копалин та використання їх людиною
  • розуміти значення ґрунту для життя рослин  і тварин
  • застосовувати на практиці знання про необхідність економного й бережного ставлення до корисних копалин та ґрунтів
  • пояснювати взаємозв’язки  в живій та неживій природі на прикладах використання людиною енергії Сонця, вітру, рухомої води
  • встановлювати умови, необхідні для розвитку рослин.
Категорія: Навчальні досягнення | Додав: Алла (12.26.2018)
Переглядів: 235 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту