Мій сайт
Меню сайту
Категорії розділу
Виховна робота [9]
Методична скарбничка [10]
Плани роботи школи [28]
Бібліотека [5]
План роботи на тиждень [0]
Нова Українська Школа [3]
Навчальні досягнення [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відкритий урок з української мови

В розрізі плана тижня "За здоровий спосіб життя" учитель початкових класів Рубльова Г.О. провела в 1 класі урок української мови з теми: "Рухатися, щоб жити".

Тема: Рухатися, щоб жити

Мета. Вчити репродуктивному і продуктивному мовленню з теми «Рухатися, щоб жити». збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння складати судження українською мовою.

Забезпечити позитивну мотивацію для засвоєння нової теми, створити ситуацію пошуку; викликати пізнавальний інтерес.

Викликати у дітей бажання дбати про своє здоров’я; виховувати почуття прекрасного.

Виховувати і розвивати у дітей прагнення проводити своє життя в русі.

Обладнання: проектор, ноутбук, мульти медійна презентація до урокупідручник «Українська мова»

 Н. В. Гавриш, Т. С. Маркотенко, 1 клас.

Хід уроку

I.Організаційний момент.( Слайд1)

       

       

II. Актуалізація опорних знань

a) Робота з загадками: «Відгадай загадку»

  1. Іду – іде, стану – стоїть (тінь)
  2. Ось полози, спинка, планки - А все разом будуть – Санки

 

  1. То підстрибом, то навприсядки Діти роблять фіззарядку

 

б) Гра «Знайди «зайве» слово»:

 
            Бігти, йти, текти
            Бігти, йти, сидіти

III. Створення проблемної ситуації.

Гра «Відповідай швидко»:

Хто може повзти? (змія)

Хто може пливти?  (риба)

Що може текти? (вода)

Що може йти? (людина)

Яким словом можливо об’єднати всі ці дії? (рух)

IV.Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати, які види рухів ви знаєте і чи згодні ви, що вислів є правильним : «рух – це здоров’я»

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота за картиною «Види рухів»

а) Кого автор зобразив на картині?

б) Назвіть вид руху кожного

в) Чи бачимо ми ці рухи?

2. Слово вчителя

Діти в житті дуже багато видів рухів. Рухається все живе, бо рух – це життя. Ви повинні займатися спортом. Спорт дуже корисний для здоров'я. Різні види спорту впливають на різні системи організму.

3. Інтерактивна-вправа «Поміркуй»:

а) Які рухи ми не бачимо? Чому? (Повітря)

б) Про кого можна сказати? «Вертиться, як в’юн в ополонці» (Вертится, как уж на сковородке) (Хитрый человек)

в) Як це сказати по-іншому?

4. Фізкультхвилинка

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Інтерактивна-вправа «Доповни речення»:

Рухатися корисно, бо…

Усе живе рухається, бо…

Я вмію стрибати, бігати…

Я хочу навчитися плавати…

3. Робота з прислів` ями « Із бабусиної скрині»

а) « Куди водиця тече – там травиця росте»      ,

б) «Хто пішки ходить, той довго живе»

в) «Здоров’я дорожче багатства»

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

  1. Я дізнався на уроці…..

Мені було цікаво…..

Я зрозумів, що……..

  1. «Відкритий мікрофон»

– Що потрібно людині, щоб бути здоровим?

– Які види руху ви запам’ятали?

– Що нового ви дізнались?

– Які висновки зробимо?


 

 

 

Категорія: Методична скарбничка | Додав: Алла (12.02.2018)
Переглядів: 172 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту