В розрізі плана тижня "За здоровий спосіб життя" учитель початкових класів Рубльова Г.О. провела в 1 класі урок української мови з теми: "Рухатися, щоб жити".
Тема: Рухатися, щоб жити
Мета. Вчити репродуктивному і продуктивному мовленню з теми «Рухатися, щоб жити». збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння складати судження українською мовою.
Забезпечити позитивну мотивацію для засвоєння нової теми, створити ситуацію пошуку; викликати пізнавальний інтерес.
Викликати у дітей бажання дбати про своє здоров’я; виховувати почуття прекрасного.
Виховувати і розвивати у дітей прагнення проводити своє життя в русі.
Обладнання: проектор, ноутбук, мульти медійна презентація до уроку, підручник «Українська мова»
Н. В. Гавриш, Т. С. Маркотенко, 1 клас.
Хід уроку
I.Організаційний момент.( Слайд1)
II. Актуалізація опорних знань
a) Робота з загадками: «Відгадай загадку»
- Іду – іде, стану – стоїть (тінь)
- Ось полози, спинка, планки - А все разом будуть – Санки
- То підстрибом, то навприсядки Діти роблять фіззарядку
б) Гра «Знайди «зайве» слово»:
Бігти, йти, текти
Бігти, йти, сидіти
III. Створення проблемної ситуації.
Гра «Відповідай швидко»:
Хто може повзти? (змія)
Хто може пливти? (риба)
Що може текти? (вода)
Що може йти? (людина)
Яким словом можливо об’єднати всі ці дії? (рух)
IV.Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати, які види рухів ви знаєте і чи згодні ви, що вислів є правильним : «рух – це здоров’я»
V. Вивчення нового матеріалу.
1. Робота за картиною «Види рухів»
а) Кого автор зобразив на картині?
б) Назвіть вид руху кожного
в) Чи бачимо ми ці рухи?
2. Слово вчителя
Діти в житті дуже багато видів рухів. Рухається все живе, бо рух – це життя. Ви повинні займатися спортом. Спорт дуже корисний для здоров'я. Різні види спорту впливають на різні системи організму.
3. Інтерактивна-вправа «Поміркуй»:
а) Які рухи ми не бачимо? Чому? (Повітря)
б) Про кого можна сказати? «Вертиться, як в’юн в ополонці» (Вертится, как уж на сковородке) (Хитрый человек)
в) Як це сказати по-іншому?
4. Фізкультхвилинка
VI. Закріплення вивченого матеріалу.
- Інтерактивна-вправа «Доповни речення»:
Рухатися корисно, бо…
Усе живе рухається, бо…
Я вмію стрибати, бігати…
Я хочу навчитися плавати…
3. Робота з прислів` ями « Із бабусиної скрині»
а) « Куди водиця тече – там травиця росте» ,
б) «Хто пішки ходить, той довго живе»
в) «Здоров’я дорожче багатства»
VII. Підсумок уроку. Рефлексія.
- Я дізнався на уроці…..
Мені було цікаво…..
Я зрозумів, що……..
- «Відкритий мікрофон»
– Що потрібно людині, щоб бути здоровим?
– Які види руху ви запам’ятали?
– Що нового ви дізнались?
– Які висновки зробимо?
|