Мій сайт
Меню сайту
Категорії розділу
Виховна робота [9]
Методична скарбничка [10]
Плани роботи школи [28]
Бібліотека [5]
План роботи на тиждень [0]
Нова Українська Школа [3]
Навчальні досягнення [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Курси підвищення кваліфікації
Відповідно до пункту 1.7. Типового положення про атестацію педагогічних працівників, з метою підвищення професійної кваліфікації педагогічних кадрів, згідно з планом курсової підготовки відділу освіти Мелітопольської РДА ЗО, вчитель початкових класів, проходила курси підвищення кваліфікації при КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР з березня 2016 по 16 квітня 2016.

За час навчання опрацьовано такі модулі:

1. Соціально-гуманітарна підготовка.

2. Фундаментальна підготовка:

2.1. Педагогічна психологія;

2.2. Інклюзивна освіта;

2.3. Інноваційний менеджмент;

2.4. Теорія і методика виховання;

2.5. Сучасна дидактика та оцінка якості освіти.

3. Фахова підготовка.

4. Контрольно-діагностичний.

Результатом цієї роботи були підготовка та захист курсової роботи з теми: «Особливості управління інноваційними процесами в сільській малокомплектній школі».

АНОТАЦІЯ

випускної роботи слухача курсів підвищення кваліфікації

Рубльова Ганна Олександрівна

Район, освітній заклад, посада: Мелітопольський район,

Федорівська ЗШ І ступеня, завідуюча школою

На тему: «Особливості управління інноваційними процесами в сільській малокомплектній школі».

Зміст:

Актуальність, теоретична і практична значущість обраної теми:

Актуальність теми – проблема функціонування сільських малокомплектних шкіл.
Об’єкт дослідження – впровадження інновацій в навчально-виховний процес у сільській малокомплектній школі.
Предмет дослідження – інноваційні процеси в сільській малокомплектній школі.
Мета дослідження – розглянути особливості інноваційних технологій та їх впровадження в навчально-виховний процес у сільській малокомплектній школі.
Завдання дослідження:

Розкрити зміст інноваційних процесів в освіті;
Розглянути ступінь впровадження інноваційних процесів в малокомплектних школах;
Проаналізувати управління інноваційними процесами в сільській малокомплектній школі.
Логічність викладання обраної теми:
ЗМІСТ …………………………………………………………………………… .2

ВСТУП ……………………………………………………………………………3

РОЗДІЛ І. Інноваційні процеси ………………………………………………..6

1.1. Теоретичні аспекти педагогічної інноватики ……………………………..6

1.2. Готовність педагогів до інноваційної діяльності ………………………..15

РОЗДІЛ ІІ. Інноваційні процеси в сільських малокомплектних школах ….18

2.1. Особливості побудови навчально-виховного процесу в малокомплектних школах …………………………………………………………………………..18

2.2. Інноваційні заклади освіти ………………………………………………..19

2.3. Інноваційна діяльність в малокомплектних школах ……………………20

2.4. Управління інноваційними процесами в сільській школі ………………24

РОЗДІЛ ІІІ. Практичне впровадження інноваційних технологій.…………...27

ВИСНОВКИ …………………………………………………………………….33

Список використаних джерел …………………………………………………34

ДОДАТКИ ………………………………………………………………………35

Додаток 1 ………………………………………………………………………..35

Додаток 2 ………………………………………………………………………..36

Додаток 3 ………………………………………………………………………..37

Додаток 4 ………………………………………………………………………..50

Додаток 5 ………………………………………………………………………..69

3. Використання у викладанні теми власного професійного досвіду, можливість наслідування, необхідність узагальнення , допрацювання або корекції: В ІІІ розділі роботи розкрито практичне впровадження інноваційних технологій. Перераховані технології що використовуються в нашій школі, які найбільшим чином відповідають віковим особливостям учнів та кількісному складу класів. Подані фрагменти уроків застосування інтегральної педагогічної технології Мариновської, наведені конспекти авторських уроків наших вчителів із застосуванням інноваційних технологій. Розроблено анкета «Чи готові ви до інноваційної діяльності?» і складено план роботи із впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.

4. Оформлення роботи, дотримання вимог: в роботі 84 сторінки, є зміст, список літератури, робота написана шрифтом Times New Romans 14, витримані абзаци, друк з одного боку сторінки, 1,5 інтервалу між рядками, в роботі є таблиці і малюнки, вони відповідно підписані.

5. Інші зауваження, пропозиції, примітки :

В період інноваційного розвитку нашої держави визнання керівниками закладів і установ освіти теорії педагогічної інноватики та інноваційного освітнього менеджменту є актуальним і вкрай необхідним. Цей досвід можна узагальнити і поширити для інших сільських малокомплектних шкіл, тому що потрібно грамотно планувати інноваційні зміни в навчально-виховному процесі, бо існує явна суперечність між можливостями і реальним станом педагогічного співтовариства в освоєні і оцінці нового.

Про результати проходження курсів Рубльова Г.О. доповіла на методичній оперативній нараді
Категорія: Методична скарбничка | Додав: Директор (09.10.2018)
Переглядів: 155 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту