Мій сайт
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

6:04 PM
Година спілкування

Згідно плану проведення тижня "За здоровий спосіб життя" в Федорівській ЗШ фельдшером ФАПу була проведена година спілкування у вигляді тренінгу для учнів 1-3-х класів

Тренінг для учнів 1-3-х класів

"За здоровий спосіб життя"


Мета: узагальнити знання учнів про здоров‘я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров‘я, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров‘я.
Завдання: навчати учнів ефективній взаємодії, вмінню в складних ситуаціях надати допомогу один одному.
Ключові поняття: корисні звички, шкідливі звички.
Обладнання:
•картки з тезами;
• картки із зображенням веселого та сумного обличчя;
• канат, мішок з обручем, на кожного учня по дві дощечки, кольорові олівці, імпровізоване багаття, музичний супровід.
Хід заняття
Оголошення теми та мети заняття:

Діти, сьогодні ми з вами зустрілися, щоб поговорити про корисні і шкідливі звички і визначити, які звички потрібні людині, а які ні.
Які ви знаєте, шкідливі звички?

(Вивішується картка «шкідливі звички»).
Учні називають: пити пиво, битися, сваритися, палити, лихословити та інші.
• Як ви думаєте, чи принесуть користь здоров'ю «шкідливі звички»?
• Як почуває себе людина, якщо буде вживати алкоголь, курити тютюн?

Буде хворим (вивішується картка).
• Якщо він буде хворим, то який в нього буде настрій? Сумний, похмуре обличчя (вивішується картка).

Отже, «шкідливі звички» нам не підходять (перевертаємо картки).
• Які «корисні звички» ви знаєте?

(Вивішується картка).

Учні називають: займатися спортом, ходити в походи, купатися, дотримуватись гігієни та інші (вивішуються картки)
• Як почуває себе людина, якщо буде займатися спортом, купатися, ходити в походи?

Буде здоровим (вивішується картка).
Сьогодні ми з вами пограємо. Підемо в похід.
Давайте уявимо літо і намалюємо річковий пейзаж. (Вмикаємо музичний супровід із звуками природи). Складається картина на аркуші ватману.

Діти говорять: світить сонце (приклеюється малюнок Сонця,), зелена травичка, дерева (приклеюється малюнок травички, дерев), біжить річка (приклеюється малюнок річки).
Які предмети можна взяти з собою в похід? (М'яч, бадмінтон, і інші ігри) Вірно!
Зараз, ми з вами розділилися на дві команди «солов'ї» і «стрижі». Щоб команди можна було відрізнити один від одного, «солов'ї» пов'яжуть блакитні пов'язки, а «стрижі» - жовті.
Щоб дістатися до призначеного пункту, нам потрібно подолати безліч перешкод.
Перше випробування «Болото».
У вас є дощечки, по яких ви перейдете, переставляючи одну за одною. Постарайтеся не оступитися, інакше ви можете замочити ноги і втратити свого товариша.
Молодці! Ви всі дружно змогли перейти цю ділянку.
Друге випробування «Тунель».
Уявіть, що ви підійшли до високих непрохідних скель, єдиний шлях - це тунель. Повільно, один за одним, кожній команді потрібно пройти цю перешкоду, не втративши жодного учасника. (Учні проповзають через довгий мішок, підтримуваний з одного і з іншого боку.)
Молодці! І ця ділянка вами підкорена!
Третє випробування буде ще важче. Уявіть «прірву», внизу тече бурхлива, гірська річка. Переходити «прірву» вам потрібно по канату всій команді, взявшись за руки. Постарайтеся не зірватися і не втратити ні одного учасника.
Молодці! Ми подолали дуже складний етап нашого шляху.
Четверте завдання. Ми підійшли до мальовничого місця, де протікає красива річка. Тут ми і зупинимося на відпочинок. Розведемо багаття (ставиться імпровізоване багаття). Сядемо біля багаття. Візьмемося за руки.
• Як ви думаєте, чим займаються люди біля вогнища? (Співають пісні, розповідають вірші, грають на гітарі, готують їжу.)
Вірно, сидячи біля багаття, люди стають відвертішими, краще розуміють один одного, і тому наше багаття ми назвемо багаттям «Дружби".
У багаття можна загадувати загадки.
Будьте уважні, постарайтеся відгадати.
(Загадують діти).
Цей кінь не їсть вівса,
Замість ніг - два колеса.
Сядь верхи і мчи на ньому,
Тільки краще прав кермом.
(Велосипед)
• Як ви думаєте, їзда на велосипеді це «шкідлива» або «корисна» звичка? («Корисна звичка».)
Є хлопці у мене
Два срібних коня
Їжджу відразу на обох.
Що за коні у мене?
(Ковзани)
• А, катання на ковзанах це «шкідлива або« корисна »звичка? («Корисна звичка»)
Він охоче пил вдихає,
Не хворіє, але чхає.
(Пилосос)
• Прибирання по будинку це «корисна» або «шкідлива» звичка? («Корисна звичка»).
Дощик теплий і густий,
Цей дощик не простий,
Він без хмар, без хмар,
Цілий день готовий йти .
(Душ)
• Митися під душем це «корисна» або «шкідлива» звичка?
Молодці! Ви добре засвоїли «корисні» звички.
А зараз, я познайомлю ще з однією «корисною» звичкою.
• Скажіть, де можна розводити багаття, коли ви підете в похід?
• А коли ви підете додому, що необхідно зробити з багаттям? (Загасити, обов'язково залити водою або засипати землею)
Правильно! Це одне з головних правил користування багаттям.
У похід ви можете йти тільки з дорослими. Це можуть бути батьки або класний керівник.
Наш багаття «Дружба» ми не будемо гасити, нехай воно нагадує нам про сьогоднішню зустріч.
А зараз, ми сядемо на свої місця.

Переглядів: 181 | Додав: Алла | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту